Reklamace

Na Vaší spokojenosti nám záleží a proto se každý den snažíme dělat naši práci nejlépe, jak umíme. Stále jsme však pouze lidé a tak se i navzdory našemu úsilí občas stane, že se něco prostě pokazí. Pokud potřebujete vyměnit nebo vrátit zboží, postup je jednoduchý:

  1. Na adresu j.bartos@kouskysveta.cz napište, čeho se týká Váš problém.
  2. Napište, zda chcete zboží vrátit nebo vyměnit.
  3. Zabalíte zboží (například do krabice, v které jste ho obdrželi) Obratem Vám zašleme štítek, který nalepíte na balíček a donesete jej na jakoukoliv pobočku Zásilkovny. Mapu poboček si můžete prohlédnout zde www.zasilkovna.cz/pobocky. Tuto formu vrácení hradíme my. 🙂 Pokud nemáte možnost vytisknout si štítek, stačí říct na pobočce trasovací číslo, které je na štítku uvedené a obsluha ho vytiskne.

V případě, že byste chtěli zboží vrátit standardně poštou je potřebné balíček zaslat DOPORUČENĚ poštou na adresu uvedenou níže. Poštovné však při této možnosti hradíte vy.

Ing. Jaroslav Bartoš
Vlčí Habřina 29
53341 Lázně Bohdaneč

VÝMĚNA:

– Pokud máme náhradní produkt skladem, odesíláme ho ihned – poštovné podruhé samozřejmě neplatíte.:) 

– Pokud produkt na výměnu skladem není, je potřebné se řídit podle předpokládaného termínu dodání uvedeného na naší webové stránce při daném produktu a v dané velikosti v čase zpracování reklamace.
– Vyměňujeme jen kus za kus. Výměna za jiný motiv nebo produkt není možná.

VRÁCENÍ:

– V případě vrácení, peníze standardně vracíme do 2 týdnů od zpracování reklamace.

– Pokud byl součástí objednávky dárek, je potřebné poslat ho spolu s vráceným zbožím zpět.

– Peníze vracíme na bankovní účet, nevracíme prostřednictvím poštovní poukázky.


PODMÍNKY REKLAMACE

– Zboží, prosím, neposílejte zpět na dobírku, pokud jste se ho rozhodli zaslat poštou. Balíky na dobírku nepřebíráme.

– K reklamaci přijímáme pouze nepoužívané, neprané a nenošené zboží s původními štítky. 

V případě nevrácení dárku bude jeho hodnota odečtena od vrácené částky. Na dárky k objednávkám nelze uplatnit reklamaci.

Za vadu zboží nelze považovat změnu vlastnosti zboží, která:
– vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jeho opotřebení, nesprávného používání, nedostatečného nebo nevhodného ošetřování,
– vznikla v důsledku přirozených změn materiálů z nichž je zboží vyrobeno,
– vznikla v důsledku jakéhokoliv poškození kupujícím či třetí osobou nebo jiného nesprávného zásahu.